Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: black asymmetry

středa 29. října 2014

black asymmetry

Počasí se konečně trošku umoudřilo, takže je čas využít možná jedné z posledních příležitostí k vyvětrání šatů. V zimě se mi do nich totiž většinou nechce, proto ještě chvíli sluníčko ráda přivítám. Nejen proto, že mám šaty obecně moc ráda, ale taky proto, že mým nejnovějším přírůstkem jsou tyto asymetrické šaty, do který jsem se zamilovala na první pohled. Jsou z hrubšího materiálu, takže na podzimní dny jsou ideální.  Byly by vlastně úplně obyčejné, nebýt asymetrického střihu, který je podle mě krásně obzvláštňuje.
K šatům jsem zvolila doplňky ve zlaté barvě, která se promítá jak na psaníčku, tak na kování na botách (které jsou mimochodem úžasně pohodlné), tak taky na náhrdelníku, který svou růžovou barvu dodává outfitu barevný kontrast. Stačilo jen přehodit koženou bundu, na krk burgundy šálu, která sice vůbec nezahřeje, ale parády podle mě udělá až až.











 F&F dress, boots / Pimkie jacket / dresslink.com clutch / H&M scarf, earrings / Lindex thights / Takko necklace


7 komentářů:

  1. Moc ti to sluší! Je to zajímavý střih, líbí, líbí...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, moc ti to na nich sluší. Šaty se mi moc líbí. Jsou sice jednoduché, ale přitom nápadité :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Tie šaty a topánky! ♥♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Ti to sluší! A to psaníčko je krásné :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne kvalitné fotky a krásne sa na nich usmievaš! A tá farba vlasov ti úplne pristane :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥