Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: bruins

čtvrtek 20. listopadu 2014

bruins

Dnešní outfit je více ležérnější a pohodlný. Základem je sportovní mikina, které jsem se ujala, když se přítel rozhodl vyřadit ji ze své skříně. A i přesto, že zápas bostonských Medvědů jsem nikdy neviděla, jejich fanouškovskou mikinu jsem do šatníku zařadila s radostí. Oversize efekt podle mě vypadá k úzkým džínům skvěle. Celkově jsem si "pánský" styl oblíbila, a o tom svědčí i baseball cap, kterou jsem pořídila v pánském oddělení H&M.
Líbila by se mi i kombinace kotníkových bot na podpatku, ale pro dnešek jsem zvolila pohodlnější variantu a obula tenisky se zvýšenou platformou. 






 



Reserved jeans, jumper / New Yorker parka, scarf, handbag / H&M shoes, cap

14 komentářů:

  1. Takové krásné blondýnce jako ty tenhle kontrastní pánský styl sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty botky jsou skvělé ! :) A moc ti to sluší :)
    https://katerinazuzanakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to zaujímavo, ja by som možno len zvolila inú farbu bundy ale inak je to skvelé! ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní outfit, moc se mi líbí šála :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. ta šála je skvělá :-))
    Zvu tě na mou giveaway o skřipce do vlasů:
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥