Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: géniale

čtvrtek 13. listopadu 2014

géniale

Boyfriendy (neboli boyfriend jeany) jsou podle mě jedním z nejkontroverznějších trendů vůbec. Jedná se o džíny pánského střihu - tudíž jsou široké, volné a působí dojmem, že jste neměly co na sebe, proto jste v rychlosti sáhly do přítelovy poličky ve skříni. 
Bohužel, tento typ kalhot není určen pro všechny druhy postavy. Ohrnuté nohavice (se kterými boyfriendy vypadají nejlépe!) opticky dost zkracují nohy, proto bych je určitě nedoporučovala nižším postavám. A pokud je mermomocí chcete i přesto nosit, určitě volte vysoké podpatky, které naopak nohy krásně prodlužují. A já osobně tuhle kombinaci a kontrast miluju. Je taky třeba najít ten správný typ boyfriendů, který vám bude sedět. Mě trvalo docela dlouho, než jsem ten svůj našla. Nesprávně zvolené boyfriendy totiž můžou dost nepěkně deformovat postavu a přidat kila tam, kde bychom zrovna spíše raději nějaké ubraly.








 Lindex boyfriend jans / H&M top, earrings, sunglasses / Takko necklace / C&A handbag / GATE shoes / second hand belt

23 komentářů:

  1. Krásne džíny a aj celý outfit :) Ja mám boyfriendy z NewYorkera a som s nimi veľmi spokojná :) Nestáli najmenej, tak dúfam, že niečo ešte vydržia :)
    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) taky doufám, ale pro jistotu jsem si počkala na slevy :)

      Vymazat
  2. Veľmi ti to pristane :) Aj keď ja som týmto riflom neprišla na chuť, ale na iných sa mi páčia.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná, naozaj ti to sekne :) Tieto topánočky mali v Gate ? WAU ♥

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) měli, ale už pár let zpátky :(

      Vymazat
  4. vyzeras neskutocne stylovo!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když s takovou postavou, můžeš klidně z té poličky nosit asi všechno. Moc ti to sluší!

      Vymazat
    2. To by přítel asi nebyl moc nadšený :D Děkuju moc :)

      Vymazat
  5. Cool!

    New FASHION post on
    www.lowbudget-lowcost.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  6. Hi darling! I really love your incredible jeans and your fantastic shirt. Thanks a lot for your comment in my blog. A big kiss :)

    An Unusual Style: the first "Indoor Blog" of the world.

    OdpovědětVymazat
  7. Super outfit :) Tá kabelka a tie rifle O.o Úžas!!

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Svkelý outfit Naty :) Si dokonalá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonalá ani z daleka, ale děkuju moc ♥

      Vymazat
  9. you look so stylish!

    http://svetlanaleleko.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem boyfr. džínům ještě stále nepřišla na chuť, ale musím říct, že tobě velmi sluší! :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥