Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: statement necklace

pondělí 17. listopadu 2014

statement necklace

V dnešním článku bych se chtěla zaměřit na doplněk, který kombinuji snad nejraději ze všech a tím jsou statement náhrdelníky. Jak můžete vidět, vlastním jich hned několik a pořád nemám dost. Je to totiž způsob, jak ozvláštnit i ten nejobyčejnější outfit a hned mu dodá kus zajímavosti. Vůbec totiž není pravidlem, že například růžový náhrdelník se hodí pouze k růžovému outfitu. Naopak. To mě na kombinování náhrdelníků baví asi nejvíce - ten barevný kontrast, kterého se dá pomocí šperku dosáhnout. 




A jak je vlastně nosit?
  • pod límeček - statement náhrdelníky pod límečkem košile perfektně vyniknou. Vykukuje tak pouze ozdobná část a řetízek je krásně ukrytý. Pro mě osobně je to snad nejoblíbenější varianta.
  • na svetr/top/šaty - není jednodušší způsob jak ozvláštnit obyčejný jednobarevný kousek, než přidat výrazný barevný náhrdelník. Tak ho můžete nosit na několik způsobů a nikdo nepozná, že se stále jedná o ten samý kus oblečení.
  • do výstřihu - další variantou je kombinace náhrdelníku s topem s výstřihem. Prázdný dekolt si obvykle o "výzdobu" říká.






Který je váš favorit?

24 komentářů:

  1. Máš skvělou sbírku náhrdelníků:)

    OdpovědětVymazat
  2. Really beautiful! Lucy www.tpinkcarpet.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna zbierka a máš ju super uskladnenú. Tiež by sa mi zišlo také miestečko na náhrdelníky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) dlouho jsem řešila, jak náhrdelníky skladovat a konečně jsem našla nějaké řešení, které mi opravdu vyhovuje :)

      Vymazat
  4. máš krásne kúsky a popravde si neviem vybrať, ktorý by bol top, lebo každý ma niečo do seba:). páčili by sa mi nafotené aj v rôznych kombináciach:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc :) v kombinacích je můžeš vidět v outfitech, někdy ale můžu udělat speciál, děkuji za tip :)

      Vymazat
  5. wow! I fall in love with these ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Wow awesome necklaces dear! I love the red New Yorker! :)

    http://petiteadalid.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, this one is my favorite, too :)

      Vymazat
  7. Even though I don't have a lot of statement necklaces, Im in love with them! They can change any look completely!

    http://justohana.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  8. Krása!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné náhrdelníky, sama bych nevěděla který dřív vybrat

    OdpovědětVymazat
  10. ♥♥ Pro výrazné náhrdelníky mám taky hroznou slabost, poslední dobou je nosím pořád. Z tvoji sbírky se mi teda nejvíce líbí všechny tři z Takka a ten z whiterose:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) vidím, že máme stejnou "úchylku" :D

      Vymazat
  11. Výrazné náhrdelníky jsem si oblíbila a ráda je nakupuji na Ebay :) Ceny jsou tam naprosto parádní a dají se tam sehnat nádherné kousky :)

    Monča z Like Lady ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Teeeda, ty máš pěknou sbírku :) já na náhrdelníky moc nejsem, spíše na naušnice, čelenky, čepice a jine doplnky :D

    OdpovědětVymazat
  13. Máš krásné náhrdelníky, líbí se mi, jak je skladuješ :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥