Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: navy blue chino

úterý 9. prosince 2014

navy blue chino

Chino pants jsou jedním z trendů plánovaných na sezónu jaro/léto 2015 a musím říct, že jsem tomuto trendu docela podlehla. Jedná se o kalhoty původně rovnějšího střihu, i když dnes se každodenně setkáváme i s nohavicemi užšími. Perfektně vypadají ohrnuté ke kotníkům a v kombinaci s vyššími podpatky, jelikož ohrnuté nohavice výrazně zkracují nohy. Jak jsem už řekla, tento trend mě nadchnul a neváhala jsem pořídit si jich hned několik, jak v tmavších tónech na podzim/zimu, tak i světlejší  a vzorované na jaro/léto. A aby pozornost zůstala kalhotám, doladila jsem je už pouze obyčejnými černým doplňky v kombinaci se zlatou.






ZARA pants / Mohito top / F&F shoes / Lindex handbag / H&M necklace, earrings

16 komentářů:

  1. Sluší Ti to :), ty kalhoty jsou krásný a kabelka se mi taky moc líbí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Super look!

    If anyone is up to following each other, let us know!

    http://curyinthecity.blogspot.com/
    Fashion&Fun PARIS

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeeeeeeeeeeej, tie nohavice majú krásny strih! :) Už aby som schudla na normál! :D Aj kabelka je veľmi krásna. Už sa opakujem asi miliontykrát, ale nemôžem sa na Teba s tými blond vlasmi vynadívať. :)

    www.danielakurkystyle.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mě tenhle střih vůbec nesedí a přitom se mi to tak moc líbí, škoda. Ale tobě padnou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) taky mám plno trendů, které se mi hrozně líbí, ale mě prostě nesedí :(

      Vymazat
  5. Chino kalhoty se mi velmi líbí a tobě moc sluší

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší!
    kabelka je krásná!

    OdpovědětVymazat
  7. Hi darling! I really love your incredible bag and your fantastic pants. Thanks a lot for your comment in my blog. A big kiss :)

    An Unusual Style: the first "Indoor Blog" of the world.

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekné, pristane ti to! A tá kabelka je krásna, mám jednu podobnú z F&F ale moc ju nenosím, pretože je sama o sebe ťažká a keď do nej ešte nahádžem všetky veci, čo so sebou vláčim, je to hrozné :D

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥