Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: khaki

pondělí 26. ledna 2015

khaki

Dnešní outfit se skládá vlastně snad jenom ze 2 značek - F&F a New Yorker. Musím říct, že i přesto, že se jedná o velmi levné a dostupné řetězce, najdu tam vždy kousky, které už mám v šatníku dlouhou dobu, takže kvalita nebude úplně nejhorší. Tyto značky mám proto docela ráda, a často tam ulovím kousky, které bych od pohledu tipovala na mnohem dražší obchody. 
V poslední době jsem si také dost oblíbila boty na podpatku. Kdysi jsem je nosila spíše sporadicky, jelikož jsem preferovala pohodlí. No, čím jsem starší, tím jsou mi pohodlnější a nevadí mi vzít si je na den plný nákupů a celodenního chození po obchodech. Můžu tak skloubit pohodlnost s estetičností, protože vysoké podpatky podle mě bezesporu přikrášlí každý outfit.







New Yorker shirt, jacket, pants / F&F shoes, handbag / Lindex bracelet / Sinsay necklace


22 komentářů:

  1. Máš úžasné boty :3

    gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Božské boty, Naty:)) A celkově ti to moc sluší:)
    Co se týče podpatků, tak je taky hrozně ráda nosím, ale v Olmu se moc nosit nedají a v když jsem v Havířově, tak povětšinou všude jezdím autem....
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kači :) to veřím, že tam se to moc nedá, v tom je výhoda menších měst :)

      Vymazat
  3. Ta košile a boty jsou skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, obojí nosím teď strašně ráda :)

      Vymazat
  4. slusi ti to:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com
    www.facebook.com/bridgeofmemoriesblog

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Ti to sluší :) Boty jsou krásný
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. great post :)

    xoxo
    http://singingthumbelins.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne! Na tie topánky som minule pozerala v obchode a tiež som nad nimi rozmýšľala :) A náramok je tiež úžasný!

    OdpovědětVymazat
  8. tie botičky sú luxusné! ;)

    http://chrischella.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. tie botičky sú luxusné! ;)

    http://chrischella.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥