Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: krueger

sobota 17. ledna 2015

krueger

Dnešní outfit řadím mezi moje top oblíbence, protože se skládá z mých nejoblíbenějších kousků poslední doby. Tmavě modrý oversized kabát jste už mohli vidět v mém vánočním wishlistu, který si pomalu, ale jistě začínám celý odškrtávat. Tento způsob sepisování "potřebných" kousků mi nesmírně vyhovuje, protože neznám lepší pocit, než když vidím, jak se wishlist hezky krátí (a tvoří tak místo pro další přání!). Každopádně, po tomto kabátu jsem toužila už pár měsíců a měla jsem v hlavě hned několik kombinací. Jednou z nich byla kombinace s leopardíma sneakers, které jsou snad nejpohodlnější boty v mém botníku. 
Přes podzim/zimu u mě taky vedou velké šály (na rozdíl od loňska, ne ty kruhové). Vlastním jich hned několik a tuhle károvanou řadím na vrchol žebříčku oblíbenosti. Barvou kabát krásně doplňuje, ale díky zeleným detailům úplně nesplývá.
Jedním z hlavních elementů tohoto outfitu je klobouk, který jsem sháněla opravdu dlouho. Jeho ceny jsou většinou hodně přemrštěné, a proto mi sehnání toho perfektního trvalo nějakou dobu. Nakonec se má trpělivost vyplatila, protože 80Kč za klobouk je opravdu směšná cena.

Co vy a klobouky? 












New Yorker coat / Tezenis leggins / GATE scarf / Takko hat / Zara clutch / H&M sunglasses, top / Pull&Bear sneakers / F&F glitter socks 

28 komentářů:

  1. Klobouky jsou super, poslední sezónu jsem jim úplně propadla, na jaře tomu asi taky nebude jinak :) Jinak mě překvapila kombinace zelená šála a navy kabát - vypadá to super, ta zelená to hezky oživuje! Budu ráda, když navštívíš i ty můj blog :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně :) Děkuju moc!

      Vymazat
  2. Krásný! :)) Nejvíc se mi líbí kloubouk a barva šály :))!

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) tu šálu jsem si taky kvůli barvě zamilovala!

      Vymazat
  3. Já snad běžím do Takka, protože klobouk za takovou cenu je bomba! Tedy celý outfit je taky bomba :-) No prostě ti to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad budeš mít štěstí a ještě ho tam budou mít :) Děkuju moc!

      Vymazat
  4. Za 80 Kč ? To je úžasná cena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nevěřila vlastním očím :)

      Vymazat
  5. Jak obecně outfity blogerek jsou pro mě spíš nenositelný, tak tohle bych si na sebe klidně oblíkla :o) hezký, fakt.

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo by to dokonalé kdyby jsi vyměnila boty. Ale nicméně super nápad udělat psaníčko z obalu na ipad. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to psaníčko opravdu je :) Děkuju!

      Vymazat
  7. Klobouky se mi líbí, jenže v mém okolí všichni už tento mají :D

    http://makeup-challenges.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neznamená, že ho nemůžeš taky nosit :)

      Vymazat
  8. Klobouk ti moc sluší. Měla bych o něm taky popřemýšlet :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super! Ale tie topánky... :D Legíny sú veľmi "zložitý" kúsok a k botaskám je to ťažko.
    Inak vyzeráš krásne, ten klobúk a rúž.... Proste Božíííí! :)

    www.danielakurkystyle.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) mě se právě kombinace legín a tenisek líbí moc :)

      Vymazat
  10. Skvělý! V poslední době jsem si oblíbila kombinaci dlouhých kabátů se sportovními boty:))

    vik-ladyla.blogspot.cz I instagram I facebook

    OdpovědětVymazat
  11. Klobúky sú podľa mňa jedny z najlepších doplnkov, (keďže neznášam slnko a iné druhy čiapok) a na šály je mi zvyčajne príliš teplo, ale ten tvoj s celkovým outfitom vyzerá fakt super :) A úžasná kabelka :)

    http://katherines-glitter-circus.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) já sice mám ráda i jiné druhy čepek, ale souhlasím, že klobouky jsou top! :)
      www.lettertomywardrobe.blogspot.com

      Vymazat
  12. Naty, hrozně se mi líbí ta tvoje šála a psaníčko :)))
    Co se týče kruhových šál, tak těm jsem nikdy nepřišla na chuť. Mám ráda ty klasické, přijde mi, že jsou daleko praktičtější a i lépe vypadají:)

    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Kači :) já mám sice ráda i ty kruhové, ale v poslední době šahám raději po těch klasických :)

      Vymazat
  13. Skvělý, máš krásný šál. Podobný sháním:)
    http://www.enisara.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. jednoznacne ano, jsou nejlepsi!
    krasny fotky :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥