Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: my handbag collection #1 clutches & crossbody

pátek 30. ledna 2015

my handbag collection #1 clutches & crossbody

Jelikož jsem velkým milovníkem kabelek, rozhodla jsem se pro souhrnný článek na pokračování, ve kterém vám postupně představím všechny moje svěřence. V dnešním článku vám zatím představím má psaníčka a crossbody kabelky, které ráda nosím mimo práci nebo školu. Stačí si sbalit jen nejzákladnější věci, a zbytečně tak v kabelce netahám tisícovku věcí, které stejně na cestách nepoužiju.









Skladování kabelek pro mě bylo dlouhá léta oříškem. Často mé skladování způsobovalo to, že jsem na velkou část kabelek zapomínala, jelikož byly zaházené novějšími kousky. Proto jsem kabelkám věnovala 3 poličky v mé skříni. Dnešní, pro menší crossbody a psaníčka, a zbyle dvě pro větší kabelky a batůžky.


20 komentářů:

  1. Ty kabelky jsou top! :3

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hadi, ORSAY a cerna second hand jsou tri nej!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné! Nejvíce se mi líbí hnedka ta první na videu z Primarku a ta druhá z Tally Weijl :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná sbírka. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. a že vraj ja mám vela kabeliek :D. Celkovo mám asi tolko kabeliek, čo ty týchto listoviek :D

    OdpovědětVymazat
  6. teda musím povedať,že máš fakt krásnu zbierku a niektoré kúsky ti aj závidím..navyše aj video je krásne spracované :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasná sbírka!


    Zvu tě ke mně na giveaway o 2 balíčky Essence: http://laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovědětVymazat
  8. slusna sbirka:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. tak to je úžasná sbírka, závidim :)

    PS: Moc ráda bych tebe a tvé čtenáře pozvala ke mě na blog, kde zrovna probíhá GIVEAWAY!
    http://www.lovies47.cz/2015/02/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat
  10. krásné, zaujala men hlavně ta s nápisem a ta modrá!

    OdpovědětVymazat
  11. Čierna second hand je famozna. A moji dalsi favoriti su Primark a Scotland. Škoda, že ich veľmi nemožem nosiť. S drobcom potrebujem skor niečo veľkosti lodného kufra.o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) a to ta černá stála 25 Kč :D

      Vymazat
    2. Tak to sa mi páči ešte viac teraz.o)

      Vymazat
  12. Nádherný nehty (y) :)
    Z kabelek se mi nejvíc líbí ta Selfie a ta liškovitá :)
    Co se týče té červené & zelené, tak to jsou moje vysněná psaníčka, která si plánuju už pěkně dlouho pořídit :D Ale nějak na to objednávání z netu nejsem..:D Třeba se jednou odhodlám :)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) ty kabelky z netu sice vypadají krásně, ale jsou to celkem šunty - řetízky se trhají a sestře dokonce odpadla ta spona na zapínání - ale co bychom za 2 dolary chtěly, že? :D

      Vymazat
  13. Máš jich požehnaně..:) Hlasuji pro Selfie Generation"

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvice se mi zamlouva SELFIE GENERATION :)

    http://www.catwalk-avenue.com/2015/01/prada-bag-in-town/

    OdpovědětVymazat
  15. To je tedy pořádná sbírka, nejvíce mě zaujala ta kabelka s hlavou lišky.

    OdpovědětVymazat
  16. To je pořádná sbírka, já vlastním jen dva kousky.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥