Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: Peek&Cloppenburg night shopping

čtvrtek 15. ledna 2015

Peek&Cloppenburg night shopping

Konečně mám po všech zkouškách (snad úspěšně) a čeká mě teď téměř měsíc sladkého nic nedělání (co se školy týče)! Toho hodlám náležitě využít a plánuju toho hodně stihnout. Začala jsem hned včera, 14.1., kdy jsem byla, jak pravidelný zákazník, pozvána na night shopping v Peek&Cloppenburg. Jedná se o noční nakupování, které začíná po uzavření obchodů s pravidelnou otevírací dobou, tedy ve 21:00 a trvá do 23:30. 
Jako doprovod jsem si vzala přítele, jelikož vím, že v Peek&Cloppenburg nakupuje hodně rád a vždy se mu tam něco zalíbí. A když jsem měla příležitost vidět zlevněné zboží dříve než ostatní, dříve než vše bude probrané a zbytky budou buď ve velikostech největších nebo těch jako na panenku, neváhala jsem se tam s ním vypravit. 
Při příchodu nás přivítala hosteska, která nám jako pozornost nabídla výborné mini čokoládičky od Lindt, Hello, My name is Cookies and Cream, které chutnají naprosto božsky. K dispozici nám byl také bar s širokým výběrem nápojů, které se při nakupování hodily.
Co se ale týče akcí a výběru, byli jsme oba více než zklamaní. Čekali jsme ceny nižší, než byly doposud. Toho jsme se ale nedočkali. Ano, slevy byly, ale naprosto stejné jako hned na začátku ledna, takže ve "výhodě" nakoupit si dříve než ostatní nakonec ani žádnou výhodu nevidím.
Obecně mám značky nabízené v Peek&Cloppenburg hodně ráda a vím, že se tam dají sehnat krásné a kvalitní kousky, ve kterých nepotkám polovinu města. Ovšem tentokrát byl podle mě i výběr dost omezený, velikosti hodně probrané a horko těžko jsme našli něco, co odpovídalo našim požadavkům.
Shrnutím bych řekla, že vy, co jste neměli možnost si slevy prohlédnout dřív než ostatní, o nic moc jste nepřišli! Za mě teda není stávající kolekce podzim/zima, až na pár kousků, nic převratného.







Ještě bych vám ráda ukázala mé nové psaníčko, které mi přivezla sestra z Italské Zary. Podle mě je naprosto úžasné! U nás v Zaře jsem ho už bohužel neviděla, ale kdyby se vám zalíbilo, podobné se dá sehnat v Bershce.



14 komentářů:

  1. Psaníčko je moc pěkný :) Jak vidím ty fotky, tak bych hned šla nakupovat :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) no slev je k nakupování plno! :)

      Vymazat
  2. O night shopping slyším poprvé, to muselo být bezvadný. Sleva kam se podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super v tom, že je všude méně lidí, takže vybírání je jednodušší :)

      Vymazat
  3. Do tohoto obchodu nechodim a neznam. Mizna bych tam nekdy mohla :-)

    Psanicko je dokonale.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, často se tam dají najít super věci! Děkuju :)

      Vymazat
  4. o teto udalosti slysim uplne poprve :)

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  5. To není psaníčko, ale obal na ipad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 100% je to psaníčko, dělají se teď v tomhle stylu a můžeš je najít v plno obchodech :)

      Vymazat
    2. Souhlas, je to psaníčko, teď projíždím příspěvky jiných blogerek a mají podobná :)) PS: hezký článek ;)

      http://gagenka.blogspot.cz/

      Vymazat
    3. No, nechci se to téhle debaty zapojovat, ale já si jí taky kupoval za účelem obalu na ipad..

      Vymazat
    4. Tak jako obal se to samozrejme muze taky nosit, ale není to pevne, takze moc funkcni to nebude :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥