Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: dogstoot

čtvrtek 26. března 2015

dogstoot

Konečně nám začíná pravé jaro a já tak pomalu schovávám zimní bundy a kabáty, a na scénu přícházejí kožené bundičky, na které jsem se už ta dlouho těšila. Přes jaro/léto/podzim je nosím téměř denně a docela často to riskuju i v zimě. Kombinace s nimi mě totiž strašně baví! Dnešní outfit je docela jednoduchý a pohodlný, celý laděný do bílo-černé kombinace, kterou jsem si moc oblíbila. Rozbíjí ji alespoň rudá rtěnka, kterou pasuji na top stálici mého kosmetického stolku. 
 
 



Pimkie jacket / Bershka top / Sinsay pants / Lindex handbag / ??? slip-ons

26 komentářů:

  1. Mam rada cernobile kombinace a tato ti moc slusi! Ruda rtenka je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, tyto kombinace mám taky moc ráda :)

      Vymazat
  2. Moc hezky jsi to zkombinovala. Musím říct, že ti to moc sluší, a ta rtěnka je nádherná a Tobě velice sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný outfit, jen kalhoty nejsou moc podle mého gusta :) ale jinak fakt super! ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nohavice sú skvelé a v kombinácii s topánkami vyzerá celý outfit úplne super. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší! Líbí se mi oblečení a tvoje líčení!! Super :)
    Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou, samozřejmě pokud se rozhodneš můj blog číst:)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  6. Naty, ty brýle ti hrozně seknou:)
    Outfit se mi líbí - v jednoduchosti je krása:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, pořád si na brýle zvykám :)

      Vymazat
  7. Máš skvělou postavu :) Pěkný outfit

    OdpovědětVymazat
  8. Kožené bundičky jsem si taky moc oblíbila :) Pořád bych si kupovala další i když je vůbec nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty kalhoty vypadají moc zajímavě! Jinak ti to falt sluší :) -L

    OdpovědětVymazat
  10. tak ty kalhoty jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
  11. Tiež som dnes bola už v čiernej koženke. :) Je to taký odľahčujúci pocit... A vieš, čo, šla som si kúpiť pánsku bielu košeľu ako si mi poradila a bol to výborný nápad! Sedí mi ako uliata! :)

    www.danielakurkystyle.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě opravdu moc těší, jsem ráda, že jsem mohla pomoct :)

      Vymazat
  12. Great styling!! Love those pants!!! You look beautiful!! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezky outfit ;) kalhoty jsou supr :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥