Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: rocking around

středa 11. března 2015

rocking around

Musím říct, že jsem nikdy neměla vyhraněný styl oblékání. Někdy mám náladu na šaty a podpatky, někdy na roztrhané džíny a tenisky. Oblečení se vždycky snažím přizpůsobit nejenom náladě, ale také příležitosti. Proto mě dneska můžete vidět v tomto outfitu. Vydali jsme se totiž na koncert rockové kapely a tam bych přece v šatičkách nezapadla. I když tento styl pro mě není na každodenní nošení, jednou za čas si roli "tvrďáka" užívám.
 





Merchandisign t-shirt / NY shorts / Tezenis knee socks / Danea boots / Pimkie jacket / Lindex hat / C&A handbag



16 komentářů:

  1. Naprosto dokonaly klobouk. I celkovy outfit je super. Mam take rada ruzne styly, i kdyz vetsinou na blogu je ten elegantni

    Jsi kocka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Marti :) už jen pode tvé přezdívky se na tebe elegantní styl hodí :)

      Vymazat
  2. Jsi skvělá a ten klobouk je perfektní v kombinaci s tou rtěnkou :))

    OdpovědětVymazat
  3. super jarní outfit, škoda, že má být zase hnusně :(((

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) no jo, jara se asi jen tak nedočkáme :(

      Vymazat
  4. Veľmi pekné, hlavne klobúk je úplne super. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  5. Ten klobouk Ti tak úžasně sedne :) Paráda

    OdpovědětVymazat
  6. Very cool outfit!! Those shorts look fabulous!! You look soooo beautiful and you have amazing legs!! First time to your blog! Great work. Love the video that goes with the photos!!

    OdpovědětVymazat
  7. Máš moc hezký blog a super videa! :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, potěšila jsi mě :)

      www.lettertomywardrobe.blogspot.com

      Vymazat
  8. Skvělá inspirace!
    Taky asi pořídím nějaký klóbrc (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) uričitě běž do toho, podle mě to je skvělý doplněk :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥