Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: snowbitch

pátek 13. března 2015

snowbitch


Krásný den!
Pokud sledujete můj Instagram nebo Facebook, určitě jste zaregistrovali, že jsem se v poslední době pustila do sportování a zdravějšího životního stylu, což se snažím pravidelně dodržovat. A co bych to byla za fashion blogerku, kdybych se i při sportu nesnažila vypadat stylově! Návštěvy obchodů (ať už kamenných nebo internetových) se sportovním zbožím si užívám a kombinování sportovních kousků mě baví, ať už se to týká outdoorových sportů, jako je snowboarding, běh nebo turistika, nebo těch indoorových. Samozřejmě, že nejdůležitější podmínkou mého výběru je vždy funkčnost, ovšem estetičnost je dalším bodem nahoru, který mileráda uvítám.
I přesto, že mě nejčastěji potkáte v elegantnějším stylu, i já mám občas chuť tzv. vypnout a vyrazit čistě ve street wear stylu (čti: tenisky, tepláky/legíny, tričko) nebo alespoň tyto mé dva styly zkombinovat a obout se do pohodlných bot, ve kterých bez úhony prochodím celý den. Ideálním kouskem jsou pro mě klasické bílé nízké Conversky, které se podle mě hodí k 90% outfitům nebo klasické sneakers, kterým se v barevnosti meze nekladou. Můžou tak fádní outfit otočit o 180° a dodat mu šmrnc. 

boty KANGAROOS - Invader Dots flame red (670) boty ETNIES - Scout Pink/White (680)
boty CONVERSE - Chuck Taylor All Star Low white (OPT WHITE)

Při mém posledním internetovém pátrání po nových přírůstcích do mého šatníku/botníku jsem narazila na skateshop Snowbitch, kde jsem si hned našla pár favoritů, kterých bych se mileráda ujala. Jelikož e-shop nabízí hned několik značek, druhy a typy oblečení a bot se liší, proto si tam podle mě přijde na své každý.

Jelikož se v životě mimo tělocvičnu zahaluji spíše do zemitých barev, barevný deficit si tak strašně ráda vynahrazuji právě při výběru oblečení sportovního. Vždy se přistihnu, že pokukuju spíše po výrazných barvách, a v černé mě při cvičení uvidíte jen sotva. Sport beru jako zábavu, nikoliv povinnost, a proto se i v mém outiftu chci cítit hravě.




triko BENCH - Shootclean B Dark Pink Marl (PK124X)triko VANS - Native Kitty Crew White (WHT)


V čem mi je, ale při cvičení úplně nejpohodlněji jsou legíny - čím šílenější, tím lépe- V civilním životě bych si na sebe barevné legíny nejspíše nikdy nevzala, a proto si to opět vynahrazuji při cvičení. To jsem opravdu schopná vzít si na sebe šílené motivy, které upoutají nejeden pohled (často nechápavý). Já si ale stojím za svým, že sport je zábava, tak proč i svým outfitem nebavit jak sebe, tak i okolí?!
legíny K1X - Whoop Whoop Leggings Desert Rose Camo (9050) legíny K1X - Allover Diamond Leggings Tropical (9036)

 

A jak to máte při sportu Vy? Vyhrajete si se sportovním outfitem rády, nebo se hlavně snažíte zapadnout a nepřitahovat pozornost?



13 komentářů:

  1. No, taky se snažím teď o sebe více pečovat.. a chci přidat nějaký ten sport, ale oblečení na to teda zatím vůbec nemám. Občas takhle koukám do letáku a v Lidlu mívají pěkné věci :D
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určtiě se i tam dají sehnat pěkné kousky :)

      Vymazat
  2. Já sport miluju a neumím si bez něj představit život :) A vypadat dobře i při sportu to k tomu prostě patří, vlastně tě to ještě víc nakopne ;)

    http://blondie-michelle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tomhle s tebou naprosto souhlasím :)

      Vymazat
  3. Já ty bílé conversky musím mít, božeee %)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už si na ně na jaro taky dělám zálusk :)

      Vymazat
  4. Ty červený boty s klokanem jsou parádní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Barevné legíny se mi moc líbí, jen mít na ně postavu:( Ty druhé boty jsou Etnies? Růžovou nemusím, ale musím říct, že se mi líbí:D Musím se pochlubit, že jsem si pořídila novou bundu na kolo a je překvapivě růžová se zelenou a to jsem favorit jen černé, nějak jsem se překonala a baví mě přecházet na jiné barvy než nosím pořád:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to jsou Etnies :) Podle mě je škode se halti jen do černé, takže za mě máč plus, že se překonáváš :)

      Vymazat
  6. Tie ružové tenisky sú úžasné :)) V mojom prípade je žiarivá iba obuv, ostatné je zvyčajne aj pri športe čierne :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle kombinace se mi taky líbí, jeden barevný akcent by tam podle být měl :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tie ružové tenisky Etnies sú top! <3

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥