Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: spring wishlist

neděle 22. března 2015

spring wishlist

Wishlisty se u mě už stávají tradicí - každou sezónu/roční období si shrnu kousky, které mi v šatníku chybí, i přesto, že mám v hlavě již milióny nápadů, jak takové oblečení zkombinovat. TADY jste mohli vidět můj Vánoční wishlist, který jsem si až na 3 kousky (které se automaticky přesunuly i do wishlistu jarního) splnila. Tato přehlednost mi více než vyhovuje, protože ten pocit, kdy si wishlist pomalu, ale jistě odškrtávám a položky z něj mizí, miluju.


1) Prvním pozůstatkem z wishlistu Vánočního jsou bílé nízké conversky, po kterých pořád toužím. Budu se opakovat, ale podle mě to jsou jedny z nejuniverzálnějších bot vůbec. Proto už jen čekám na doplnění skladu a objednávám.

2) Dále v mém wishlistě i nadále zůstává černá kožená minisukně. Jednu takovou vlastním, ale ve stylu skater. Tentokrát bych raději nějakou užší, ale přesto ne obepnutou.

3) Nude a černé lodičky jsou samozřejmě základem každého šatníku. Já oboje vlastním, jen to nejsou přesně ty, které bych si přála. Pro mě ideální jsou totiž úplně jednoduché, špičaté lodičky bez jakýchkoliv aplikací, které se hodí téměř ke všemu.

4) Béžová koženková bundička je posledním zaostalcem z Vánoc. Však ještě na ní pořádně nebylo počasí, takže jakmile se oteplí, i ta si najde u mě v šatníku své místo.

5) Šedá ballerina skirt nebude asi šálkem kávy pro každého. No já jsem se do ní zamilovala a už se nemůžu dočkat, až nějakou seženu a zkombinuju. V hlavě se mi už točí několik nápadů, takže jakmile bude moje, můžete se těšit na článek/video s inspiracemi.

6) Hodinky z růžového zlata (dobře, alespoň v tom odstínu!) - tento odstín zlaté jsem si v poslední době zamilovala. Navíc by se mi perfektně hodily k mému řetízku Swarowski, který mi daroval přítel - hned o důvod navíc, si je koupit!

7)  Kolikrát mě z kabelek bolí záda, jelikož v nich tahám plno zbytečností. Ovšem éra sportovních batohů je pro mě pryč, proto bych v šatníku ráda přivítala nějaký stylový batůžek. Tento baby pink jsem si vyhlídla v Topshopu a dříve nebo později bude můj.

8) Kulma od Babyliss je pro mě docela oříškem. I přesto, že po ní toužím, mám z ní tak trošku respekt. Neustále mě totiž pronásleduje představa, že se mi do ní vlasy zamotají a bude muset dojít řada na nůžky, což bych nerada

9) V poslední době jsem si hodně oblíbila střih oversize (např.: TADY). Proto by se mi líbil další kousek v tomto střihu, a to baby blue kabátek. Původně jsem uvažovala o baby pink, ale nejsem si jistá, zda by to s mými blond vlasy příliš nehrálo do karet výrobcům od Mattela.

10) Pokud sledujete můj FB, můžete vědět, že jsem si odvykla na výrazné náušnice a holduju spíše malým, nenápadným peckám. Proto bych si ráda pořídila nějaké kvalitní zlaté pecky, které bych mohla nosit dennodenně.

11) A posledním kouskem mého wishlistu jsou lehoučké šaty s krajkou, které bych kombinovala s delším oversized svetrem, který by rozbil ten efekt á la "ups, zapomněla jsem se převléct ze svého kombiné".


20 komentářů:

  1. Bílé conversky si přeji taky, ale asi dám přednost botičkám od lacoste :) a ty hodinky se mi moc líbí. Nějaké takové by se mi taky šikly. Taky jsem si na blogu dělala svůj wishlist ale už rovnou na rok 2015 :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lacoste mají taky skvělé boty, no, já ale už dlouho toužím po Converse :)

      Vymazat
  2. super wishlist :) kéž bych měla čas si taky takový udělat a plnit si své módní sny :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) třeba se k tomu taky někdy dostaneš :)

      Vymazat
  3. Nude lodičky a nějakou bundičku si chci koupit taky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak teď jsem se naprosto zamilovala - do té baletní sukně <3 Něco tak nádherného jsem neviděla už pěkně dlouho. Už se těším až si ji seženeš a ukážeš nám, jak ji kombinuješ :)))
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) já už se na ni taky hrozně těším :)

      Vymazat
  5. Ballerina skirt sa mi náhodou velmi páči :) Tiež by som niečo podobné brala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, v Česku ji podle mě moc lidí nemá :)

      Vymazat
  6. Super wishlist ;) Moc se mi líbí kabátek :) Ballerina sukni má již od minulého roku ale zatím jsem ji měla na sobě jen jedno :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) ona ballerina skirt asi není na úplně časté nošení, ale aspoň tím víc ostatní jednou za čas zaujme :)

      Vymazat
  7. Ta sukně je skvělá, také bych si ráda pořídila nějakou takovou.

    OdpovědětVymazat
  8. Lodičky a kabát vypadaj skvěle) -L

    OdpovědětVymazat
  9. baby blue kabátek som si zaobstarala ešte pred zimou a jej jeden z mojich fejvrit!
    biele conversky mám už mega zničené, takže tiež potrebujem niečo nové už

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný wishlist. Já na tom svém mám momentálně bílé kožené conversky a tyhle hodinky http://www.brawat.cz/lacoste-hodinky/, příští měsíc mám narozky, tak snad se dočkám :-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥