Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: ☼summer essentials☼

neděle 12. července 2015

☼summer essentials☼

V horké letní dny je potřeba cítit se dobře a pohodlně. Pro mě to znamená co nejméně vrstev a co nejvíce lehkých a prodyšných materiálů. 


1) Džinové šortky jsou podle mě v létě nutností. Hodí se prostě ke všemu, a tak vždycky pomůžou, když nevíte co na sebe. Já osobně preferuju šortky se zvýšeným pasem. Nejen, že dělají krásnou postavu, ale taky umožní nosit kratší trička, aniž bychom odhalovaly příliš.Seženete je v různých barevných kombinacích a střizích na snad každou příležitost.

Příjemnou změnou mohou být také overaly, které sice nelichotí úplně každé postavě, ovšem ta jejich pohodlnost je nadevše.



2) Crop topy se dají úžasně kombinovat jak k šortkám, tak k sukním. Ovšem dbala bych na zvýšený pas, jelikož k "bokovkám" můžou působit vulgárně, ať už máte postavu sebevíce dokonalou. Kratší trička jsou podle mě na léto naprostou nezbytností, protože méně zahalujícím kouskem jsou snad už jen plavky.



3) Skater skirts jsou na léto velmi pohodlné a vzdušné. Myslím si, že nikomu se v létě nechce mačkat v úzkých sukních. Aspoň já se teda mnohem příjemněji cítím v rozevláté a točící se sukni, která ve vysokých teplotách dává dostačující volnost.

 4) Na chladnější letní večery je nezbytností kimono nebo nějaký přehoz. Outfitu hned dodá jiný šmrnc a navíc ještě zahřeje, když se k večeru ochladí. Letos jsou v módě především kimona, ovšem chybu neuděláte ani s jakýmkoliv přehozem nebo cardiganem. 


5) Pokrývka hlavy je naprostou nutností. Nejen, že doladí celý outfit, ale taky chrání citlivou pokožku hlavy, na kterou většina lidí zapomíná. V létě se nám nabízí hned několik variant, ať už se jedná o klobouk nebo starou dobrou "baseballku".

6) Letní sandálky se prodávají v tolika různých variantách, že je až těžké si nějaké vybrat. Já osobně preferuju metalické odstíny, především ty zlaté. Ty podle mě k opálené pokožce vypadají skvěle.



7) I přesto, že v létě nejraději preferuju pohodlí, někdy ráda sáhnu po sandálcích na podpatku.  Ideální pro mě je hrubší podpatek, který je mnohem pohodlnější než jehly. Ovšem i ty ráda jednou za čas obuji, pro krásu se přece musí trpět.


8) Mezi mé letní kosmetické nezbytností určitě patří barevné laky na nehty, pro mě především ty v růžových a červených odstínech. Já sice laky na nehty nerozděluji na letní a zimní, ovšem přes léto si pestré barvy užívám o něco víc.


9) Přes léto dávám přednost spíše barevným rtům, než očím. Ideální kombinací pro mě je jemná linka a řasenka, co se líčení očí týče, a výrazná rtěnka, která celý look posune o level výš.




7 komentářů:

  1. Tenhle seznam je podle meho gusta. Moc se ti povedl.

    Krasne leto ti preji!

    OdpovědětVymazat
  2. Super seznam! Overaly se mi moc líbí, ale zatím jsem nenašla žádný, který by mi úplně vyhovoval, tak uvidíme :) -L

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné věci. Souhlasím s tebou, že šortky s vysokým pasem jsou super a krásně opticky prodlouží nohy. :)

    Mrkni na můj blog: http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní článek, naprosto souhlasím :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som nosila toto leto strasne vela overalov je to sikovna vecicka .)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem letné farby! Tá baby blue sukňa je krásna <3

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥