Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: Lookbook | Autumn outfits 2015

neděle 8. listopadu 2015

Lookbook | Autumn outfits 2015

Krásnou neděli!

Protože je podzim v plném proudu, rozhodla jsem se představit vám outfity, které v toto roční období nosím nejraději. Počasí nám zatím přeje, takže jsem ještě nemusela dát sbohem svým oblíbeným koženým bundám ani lodičkám, což si ještě náležitě užívám.


Nejvýraznějším prvkem prvního outfitu jsou určitě neonově zářivé tenisky, které jsem sladila s detaily šály. Jsou tak jedinými výraznými kousky outfitu, jelikož zbytek tvoří především černá a šedá barva. Ovšem top je i přes svou "nudnou" barvu zároveň originální, a to díky svému střihu s vysokými rozparky.


Druhý outfit je pro mě díky černé mikině a béžovým espadrilkám naprosto pohodlný. Ovšem aby se outfit nepřehoupl do až moc sportovního a ležérního stylu, přidala jsem metalické psaníčko ladící s náhrdelníkem. 


Třetí outfit se nese v dost zemitých barvách a jediným oživujícím prvkem je kabelka s hadím potiskem. Khaki barva košile se dá opravdu velmi snadno kombinovat, a proto tuto košili řadím na vrchní příčky v žebříčku oblíbenosti. I střih košile jsem si oblíbila a určitě plánuji pořídit si další podobné do svého šatníku.


Další outfit je poněkud extravagantnější a je mi jasné, že ne každý by si na něj troufl. No, já jsem si ho oblíbila víc než dost. Miluju totiž kombinaci boyfriend jeanů s lodičkami a chlupatou vestou, která na první pohled působí hodně elegantním a vznešeným dojmem. Proto jsem ji prvoplánově nezkombinovala k šatům nebo k něčemu slavnostnějšímu, ale zvolila jsem kontrastní jeany.  



A poslední outfit se skládá především z tmavých barev, které na podzim nosím snad nejčastěji. Oživila jsem ho pouze vínovým kloboukem, který barevně ladí s potiskem na tričku. High waisted jeany v kombinaci s podpatkama podle mě dělají perfektní postavu, a proto jsou mým favoritem snad celoročně.



 






6 komentářů:

  1. Krásné outfity! Jsi čím dál větší kočka!

    OdpovědětVymazat
  2. super kombinacie, ale moj favorit je ta prva s neonovymi teniskami :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Mám radost, že ses k blogu vrátila! Konečně je zase co číst:))
    Video je super, myslím, že bys podobný typ videí měla dělat častěji :)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Kači :) nějak mi to spojení videí a blogu chybělo :) outfitová videa mě hodně baví, takže se snad můžete těšit na více podobných :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥