Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: Outfity na Blogerku roku

neděle 22. listopadu 2015

Outfity na Blogerku roku

Ahoj :)

V dnešním článku bych vás ráda poprosila o radu ohledně outfitu, který si vezmu na finálový večer Blogerky roku 2015, který se koná už toto úterý, 27. 11. Lístky na finále mi koupil přítel jako překvapení, čímž mi udělal opravdu velikou radost. Byla jsem na finále totiž už i loni a celý večer jsem si skvěle užila, takž jsem ráda, že si to můžu letos zopakovat.
Teď už ale k outfitům. Na výběr jsou troje šaty a jeden overal, který je podle mě zase něčím úplně jiným. Budu se těšit na vaše rady ♥


5 komentářů:

  1. Mě úplně nejvíc zaujal overal :) a nebo bílé šaty

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby ty prvni byly fialove, tak vyberu je, ale v modre jsou hezci ty treti. Ty bych asi vybrala. V overalu se mi libis, ale je skoda neukazat nohy.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě také zaujal ten overal a hlavně ty boty nebo pak také outfit číslo 3, ale zvolila bych boty s vyšším podpatkem!

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě jsem pro overal a ty boty jsou taky krásný :) -L

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥