Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: Worn Out | November 2015

čtvrtek 3. prosince 2015

Worn Out | November 2015

Krásný den :) 

dneska jsem tady s prvním článkem z nové série videí, kterou od nynějška plánuju vydávat každý měsíc. Mohli jste si všimnout, že nevydávám žádné pravidelné články/videa, a to z jediného prostého důvodu. Nemám ráda pocit, že něco musím. Ovšem myslím si, že pro čtenáře a sledovatele je fajn, když vědí, že můžou nějaké to video nebo článek očekávat. Proto jsem se rozhodla alespoň jednu takovouto sérii zavést. Nebude to ale klasické spotřebováno nebo oblíbenci, ale na konci každého měsíce (čti: možná na začátku nového) vám představím pár kousků z mé skříně, které u mě daný měsíc vedly a na světlo se podívaly nejčastěji.

1) Teplá šála, do které se dá pořádně zachumlat nejen zahřeje, ale navíc vypadá skvěle a v nejhorším případě může nahradit i čepici. Těmi vzorovanými můžete oživit jedno barevné bundy nebo kabáty, ty jednobarevné a jednoduché zase poslouží těm výraznějším svrškům.



2) Na tenisky typu AirMax už může být pro někoho chladno, ale já i přesto ještě teď někdy neodolám a padne volba právě na ně. Výrazné jsou skvělou volbou pro doplnění obyčejného outfitu, a tak přilákají veškerou pozornost. 



3) Šedý top s rozparkem se stal mým obrovským oblíbencem hlavně díky jeho jednoduchosti a snadnosti kombinování. Nejraději ho nosím s džínovýma šortkama, high-waisted džínama nebo i k pouzdrové sukni. A k dokonalosti to dotáhnu pomocí výrazných tenisek.


4) Dlouhé košile jsou mým velkým listopadovým favoritem. V kombinaci s koženkovýma džegínama u mě vedou na plné čáře. 




5) Dalším oblíbencem je mikina s nápisem, která je extrémně variabilní a dá se kombinovat jak s košilí a jejím vykukujícím límečkem, tak jen k roztrhaným džínám a teniskám.


6) Milovníkem legín určitě nejsem a s jejich nahrazováním kalhot 100% nesouhlasím. Jedinou výjimku tvoří outfit na doma nebo právě jejich kombinace s prodlouženými topy nebo košilemi. Preferuji určitě variantu s koženkovými aplikacemi, tak legíny nepůsobí moc sportovně a ležérně.


7) No a posledním oblíbencem jsou hodinky v pánském stylu, které jsem si oblíbila snad ve všech možných kovových variantách. Ať už zlaté, stříbrně nebo rose gold, perfektně vypadají snad ve všech kombinacích.





3 komentáře:

  1. Libi se mi tento typ clanku. Libi se mi dlouhe kosile. Bohuzel mam jen jednu. No spis jsou to saty a k nim proste dziny nejdou, protoze zapinani mi dela vetsi bricho. Leginy jsou nutnosti. Takze zacinam byt jejich zastancem.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi dlouhé košile nelíbí a souhlasím s tebou, že leginy by neměly plně nahrazovat kalhoty. Občas je na sebe vzít je v pohodě, ale full time prostě ne :D -L

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že ses zase vrátila k blogu:)
    S bodem 6 naprosto souhlasím - legíny ke krátkým topům na běžné nošení nepatří. Nejvíce mě vždycky může dostat, když vidím na ulici slečnu s prosvítajícíma legínama, které jsou poseté takovýma těma žmolkama :D a k tomu krátký top..bleh :D

    Přeju krásný víkend:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥