Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: Fitness rutina s 3D CHILI

středa 10. února 2016

Fitness rutina s 3D CHILI

Ahoj :)

Dneska jsem se rozhodla přispět článkem, kterým (snad) uspokojím vaše časté dotazy. Často se mě totiž ptáte na mou postavu a na to, jak si ji udržuji. Proto jsem se rozhodla sepsat vše do jednoho článku a zodpovědět tak všechny vaše dotazy.



Na začátek bych ráda řekla, že nejvděčnější můžu být asi svým genům, jelikož jsem nikdy s postavu žádné výraznější problémy neměla. Ovšem i tak je pro mě důležité si postavu udržovat a hlídat se. Mým snad největším pomocníkem je doplněk stravy s názvem 3D Chili, který je již delší dobu mým tajným společníkem.  





Jedná se tedy o přípravek podporující hubnutí. Musím se přiznat, že jsem vždycky byla k těmto "hubnoucím tabletkám" dost skeptická. No 3D Chili dlužím omluvu, protože mu v poslední době posloužily opravdu víc než dobře. Ale vezměme to od začátku. 

Jedno balení obsahuje 90 tobolek, přičemž se užívají 3 denně. Jedna krabička vám tedy při pravidelném užívání vydrží měsíc. Určitě jste si všimli, že tobolky jsou hned ve 3 barvách a to má svůj důvod. Každá má totiž jiné složení, a tak slouží k něčemu jiném. Stejně jako existují 3 fáze dne, stejně tak se přizpůsobily i tobolky 3D Chili. Tělo totiž pracuje v každé části dne úplně jinak, proto je potřeba dopomoct mu ke správné funkci i 3 různými tobolkami. 





Ráno jsem si vždy vzala tobolku žlutou, která obsahuje zázvor, který napomáhá správnému trávení a fungování trávícího traktu. Musím říct, že tuto funkci jsem po ránu mileráda přivítala, jelikož snídaně je mým nejoblíbenějším chodem a u něj se zkrátka omezit nedokážu. Proto jsem si mohla dovolit dát si k snídani i "půl vola", a i přesto jsem se pak celý den necítila těžce a nafoukle. Navíc žlutá tabletka také zpomaluje absorpci sacharidů a tuků. Další složkou, která je ve žluté tobolce obsažena, a která příznivě obsahují náš trávicí systém je mimo zázvor i kurkuma nebo bílá fazole. 

Odpoledne jsem vždy sáhla po červené tobolce s obsahem kaspaicinu pocházejícího z chilli papriček (nebojte, pusa vám přitom neshoří!).  Ta pro změnu slouží jako přírodní spalovač tukové tkáně, a tak snižuje hmotnost těla. Zrychluje také metabolismus a dodává tělu energii

No a na večer nám zbývá tobolka zelená.  Ta má vliv především na fungování žlučníku, jater a ledvin, což jsou orgány zodpovědné za detoxikaci organismu. Opět se ale jedná o čistě přírodní detoxikaci, neboli očistu organismu, jelikož v tobolce nenajdeme nic jiného než zelený čaj, chlorellu a bobule acai. Tobolka zároveň slouží také jako zdroj antioxidantů.  


Myslím si, že na tom není nic složitého. V podstatě jde o správné rozvrhnutí přírodní složek, především koření, do celého dne. A přírodní složky také byly ty, které mě "donutily" tobolky vyzkoušet. Jedná se totiž o složky, které jsou zcela bezpečné a vědecky ověřené jako vhodné k hubnutí. Stačí si správně zkorigovat životní styl, nepřejídat se, ovšem nehladovět, sem tam se hýbat a 3D Chili v podstatě udělají velkou část za vás. 




Musím říct, že užívání ani v nejmenším nelituji. Nepocítila jsem žádné vedlejší účinky (z čehož jsem měla obavy), ale právě naopak jsem se po celou dobu užívání cítila tak nějak lehce, nenafoukle a málokdy se mi stalo, že jsem měla celý den těžký žaludek, když jsem si k snídani dopřála trošku více.

Pro rychlejší efekt můžete také "kůru" zintenzivnit a v každé fázi dne sáhnout hned po dvou tobolkách. 



A výsledky?

Samozřejmě, že nic, kromě posilování, vám na břichu "pekáč buchet" nezaručí. Ovšem pokud vám jde o rychle spalování tuků a stimulaci organismu myslím, že si přijdete na své. 

Pokud vás tobolky 3D Chili zaujaly, můžete si je zakoupit na www.3dchili.cz za cenu 1199,- na 2 měsíce. Obdržíte tedy 180 tablet.

3D Chili můžete sledovat i na jejich INSTAGRAMU, kam postují různé recepty a zajímavosti, takže se tam určitě mrkněte :) Podívejte se i na českou verzi instagramu, která se začíná rozjíždět.


Určitě mi dejte do komentářů vědět, jestli máte s tabletkami 3D chili nějakou zkušenost, vaše názor mě určitě zajímají.






6 komentářů:

  1. Zajímavé. O těch tabletkách jsem ještě nikdy neslyšela. Líbí se mi, že na každou část dne je jiná.

    Ela

    OdpovědětVymazat
  2. ale stejně jsme se nedozvěděli, jestli si zhubla nebo jestli to mělo na tebe nějaký vliv;) mě by třeba zajímalo zda i takové "párátko" zhubne :)

    OdpovědětVymazat
  3. You are soooo pretty!! Great looking jeans!! Wonderful fit on your amazing figure!! :) Great work!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Natálie,
    skvělý nápad. To je od tebe moc hezké, že se s námi chceš podělit o své tajemství skvělé postavy.
    Já sice nemám až takové problémy s postavou jako takovou, ale s trávením a spalováním tuků už ano.
    Sice je mi přes 20 let ale problémy s nadýmáním, přibíráním kil a trávením jsou čím dal častější. Takovéto tabletky bych jedině uvítala. Každé bližší info ohledně těchto tabletek bude pro mě a jistě pro mnoho dalších přínosem. Díky Suzie

    OdpovědětVymazat
  5. Věřila bych kdyby byla fotka před a po...takhle mi to přijde jako placená reklama...

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥