Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: Cheap outfits

sobota 2. dubna 2016

Cheap outfits

Ahoj :)

v dnešním článku jsem se rozhodla ukázat vám pár mých oblíbených outfitů, které se skládají především z kousků z druhé ruky. Určitě jste již postřehli, že nakupováním v sekáčích je pro mě hodně velkou a oblíbenou zábavou, a proto jsem při sestavování těchto outfitů měla docela na výběr. Častokrát se mi totiž poštěstilo a ulovila jsem skvělé kousky za pár "kaček". 

1) První outfit je celkem jednoduchý, a přesto, podle mě, není nudný. Obzvláštňují jej především černé skorts (skirt+shorts), které zepředu vypadají jako sukně, ovšem jedná se o pohodlné kraťasy.  Ty jsem ulovila v sekáči za 45 Kč (původem z Topshopu), no a doplňující halenka za 10 Kč taky nebyla velkou investicí.



2) Druhý outift si umím představit jak s teniskami, tak s botami na vysokém podpatku. Zkombinovala jsem modré kalhoty pánského střihu, které jsem hledala už léta. No nedávno se mi v sekáči konečně poštěstilo a ulovila jsem je tam za 20 Kč. Crop top mě v H&M ve slevách vyšel na 70 Kč. Sáčko je původem značky Hallhuber, což je německá značka (srovnatelné např. s Mangem) a podobná sáčka tam vyjdou na cca 2000 Kč. No já ho mám ze sekáče za 50 Kč a nemůžu si ho vynachválit.



3) Třetí outfit je trochu ležérnější, a co se týče bot, nejlépe by k němu pasovaly bílé conversky. Skládá se z černé volné sukně, kteoru mám opět ze sekáče za 50 Kč, dále z obyčejného ombre trička s nápisem ze Sinsay a z džínové vesty, která mi po pár stezích perfektně sedí. Navíc jsem ji sehnala na Slovensku v sekáči za 30 centů (= cca 9 Kč).




4) Čtvrtá outfit je trochu barevněšjí, ale s přicházejícím jarem mi to vůbec nepřekáží. Hlavním prvkem je červené výrazně oversize sako se zlatými knoflíky, které mě v sekáči vyšlo na 40 Kč. Dale jsem k němu zkombinovala modré staenové kalhoty se vzorem, opět pánského střihu (Elizabeth and James), které se sice původně cenově pohybují okolo 10.000 Kč, no já je mám ze sekáč a nedala jsem za ně více než 60 Kč. 



5) No a poslední outfit je ze všech nejdražší (to ale berte s rezervou, protože mě vyšel na něco málo přes 300 Kč). Hlavním prvkem je delší kožešinová vesta ze sekáče, kterou naprosto miluju. A ještě o to víc, že mě vyšla na 150 Kč. K ní jsem zvolila kontrastní roztrhané boyfriend jeany a obyčejný béžový rolák.

 



Myslím si tedy, že se dá pěkně obléci i za pár korun a tento post je toho důkazem. 


6 komentářů:

  1. Takové ceny za celý outfit? Páni!:) První je se mi líbí nejvíce, krásné jsou ale všechny:)

    OdpovědětVymazat
  2. No pěkný! Outfity vypadají dost dobře :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle mne moc bavi. Za draho to umi skoro kazdy, ale za par korun takove skvele outfity, to je neco. Jsi sikovna!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou ceny :D Asi se taky někdy vydám na toulky po sekáčích:)
    hrozně se mi líbí to tvoje červené sako. Na jaro je naprosto ideální:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý nápad na post! Líbí se mi nejdvíce první look!

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥