Cow Print Pointer Letter to my wardrobe by Natal: grunge

neděle 24. dubna 2016

grunge

Hurááá! Po tisící letech opět přináším nový outfit post. Vím, že už nebyl mega moc dlouho, ale ted se to snažím napravit, tak doufám, že mi to odpustíte. Můžu se vymlouvat na státnice, psaní diplomky nebo na překlad knihy, kterému jsem v poslední době věnovala veškerý můj volný čas. Ale asi spíš řeknu (čti: napíšu), že jsem na to v poslední době "prděla". Na YouTube jsem sice dost aktivní, ale blog jsem nechávala nějak stranou a moc se mu nevěnovala. A toho si všímám i u ostatních blogerek. Taky registrujete, že videa jdou mnohem více do popředí a psané blogy zůstávají daleko za nimi? Co více baví vás? :)

K outfitu bych řekla, že stoprocentně vystihuje můj vkus a styl za poslední dobu. Barvám se tak trochu vyhýbám a jedu si spíš na takové tlumenější vlně. To se ale určitě s příchodem jar/léta zlepší. Prozatím ale preferuju zemité barvy s jediným výrazným prvkem (většinou v podobě kabelky nebo bot) :)


 



New Yorker top, skirt / Pimkie jacket / Tally Weijl handbag / Deichmann shoes

7 komentářů:

  1. Jee moc hezký outfit :) Já preferuju psané blogy, ale určitě ráda kouknu i nějaké videjko. -L

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit je parádní. Já dávám zatím přednost blogům a IG, protože nepotřebuji zvuk a mohu si to tak prohlédnout kdykoliv a kdekoliv. Na videa se dívám doma, ale spíš na ty výukové.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě baví videa i psané články! Jinak moc hezký outfit, s barvami to mám podobně.

    OdpovědětVymazat
  4. Všimla jsem si, že videa jsou častější. U nich se člověk nemusí "namáhat" se čtením... Ale já se rozhodla, že se k blokování také pomaličku vrátím. Jestli chceš, můžeš i kouknout, ale žádnou kvalitu Nehledej. Ale snad časem přijde.

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné fotky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Love this outfit!! You look gorgeous and your legs are amazing!!! :) I enjoy both!

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kabelka je moc pěkná,líbí se mi celý outfit. Jen to pozadí je děsné, ale vím, že se to takto často fotí, jen se mi to strašně nelíbí..

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za všechny komentáře, dělají mi obrovskou radost! ♥